08 اسفند 1401
174

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار گلستان در دفتر خبرگزاری فارس در استان گلستان حاضر شد و با اعضای تحریریه این خبرگزاری گفتگو کرد.

بازدید معا‌ون سیاسی استاندار گلستان از دفتر خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، مدیر کل اداره سیاسی و جمعی از مدیران کل  استانداری گلستان در دفتر خبرگزاری فارس حاضر شدند و ضمن بازدید از دفتر این خبرگزاری با خبرنگاران و اعضای تحریریه گفتگو کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: امروز رسانه مهمترین ابزار مقابله به جنگ دشمن است.

وی با اشاره به اینکه امروز در یک جنگ تمام عیار با دشمن قرار داریم، ادامه داد: گوش به فرمان رهبری بودن اصل سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مهاجر بیان کرد: انسجام و اتحاد در تمام زمینه‌ها اصل مقابله با دشمن و خنثی کردن توطئه‌ها است.

وی افزود: امروز کار رسانه، بسیار سخت و مدیران و خبرنگاران رسانه، فرماندهان و سربازان خط مقدم مقابله با دشمن هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تقدیر از فعالیت مدیر اسبق خبرگزاری فارس در گلستان و تقدیر از حسن انتخاب مدیر جدید این خبرگزاری، گفت: بهترین انتصاب‌ها، انتصاب‌های از درون و نیروهای درون سازمان است.

مهاجر تاکید کرد: انتخاب نیروی جوان، متخصص، متعهد در سازمان‌ها بخصوص در سازمان‌های خبری امروز باعث پویایی، مطالبه‌گری منطقی و به حق و در نهایت رفع مشکلات و حرکت جامعه به سمت پیشرفت خواهد شد.

وی افزود: خبرنگاران خبرگزاری فارس همیشه سعی بر آن داشتند تا مطالبه‌گر خواسته‌های مردمی، بیان کننده حقایق جامعه و هدایت کننده افکار عمومی به مسیر اصلی و درست باشد و انشاالله در آینده نیز خواهند بود.

مهاجر گفت: امروز ما درگیر جنگ هستیم و باید مراقب شیطان باشیم که این وحدت را بر هم نزند.

وی افزود: امروز باید به سمت وحدت بیش از پیش حرکت کنیم و برای موفق شدن برابر دشمن راهی جز اتحاد نداریم.

خبرگزاری فارس به عنوان یک رسانه برند و معتبر در جهان شناخته شده است.

در این بازدید مسئول خبرگزاری فارس در گلستان گفت: فارس یکی از معتبرترین برندهای خبری در دنیا بوده و به عنوان یک خبرگزاری معتبر در جهان شناخته شده است.

حسین شکری با اشاره به انعکاس شفاف اتفاقات اخیر در کشور توسط خبرگزاری فارس اظهار کرد: در اتفاقات اخیر، خبرگزاری فارس تنها خبرگزاری بود که توسط رسانه های معاند و دشمنان مورد حمله قرار گرفت و این موضوع اثبات می کند که انعکاس اخبار دقیق، شفاف و سریع اتفاقات، خشم رسانه های معاند را بیشتر کرده بود.

شکری گفت: راه اندازی " سامانه فارس من" ارتباط بین مردم و مسئولان را بیشتر کرده و مردم می توانند از این طریق مطالبات خود را بیان کرده و مشکلات خود را مورد پیگیری قرار دهند.

سرپرست خبرگزاری فارس در استان گلستان با قدردانی از مسئول سابق این خبرگزاری خاطرنشان کرد: تلاش داریم با رویکرد جدید بتوانیم اتفاقات و اخبار را در کوتاه ترین زمان به اطلاع مردم برسانیم. 

انتهای پیام/


https://gorganema.ir