14 اسفند 1401
199

تعدادی از دانش آموزان مدراس فاطمه الزهرا و دبستان سما گنبدکاووس با علائم مشابه مسمومیت بیمارستان منتقل شدند.

انتقال دانش‌آموزان گنبدکاووس با علائم مشابه مسمومیت به بیمارستان+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، ساعتی پیش تعدادی از دانش آموزان مدراس فاطمه الزهرا و دبستان سما گنبدکاووس با علائم مشابه مسمومیت به بیمارستان شهید مطهری منتقل شدند.

سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: ۱۵ دانش آموز گنبدی با علائم گازگرفتگی و مسمومیت راهی بیمارستان شدند که ۱۲ نفر از آنها بعد از درمان مرخص شده و سه نفر بستری هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: این افراد هم مشکل جدی نداشته و وضعیت عمومی آنها خوب گزارش شده است.

وی بیان کرد: جای نگرانی نیست و بررسی ابعاد موضوع توسط دستگاه‌های متولی از جمله علوم پزشکی و فرمانداری ادامه دارد.

نظری افزود: بعد از روشن شدن دقیق موضوع، ابعاد آن اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: برخی از دانش آموزان به مراکز درمانی منتقل شده که تعداد زیادی از آنها به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

سعید گل فیروزی تصریح کرد: 3 نفر از دانش آموزان در مراکز درمانی بستری شدند و حال عمومی همه آنها مساعد است. دانش آموزان بستری هم طبق نظریه پزشکان بزودی مرخص می شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: اولیا دانش آموزان و مردم عزیز نگران نباشند زیرا هیچ اتفاق خاصی که سبب نگرانی شود وجود ندارد.

 

 

یکی از دانش آموزان هنرستان فاطمه الزهرا که در بیمارستان شهید مطهری بستری است در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: حوالی ساعت 9:30 صبح بود که یکی از دانش آموزان پنجره کلاس را باز میکند و یک بوی شیرین داخل کلاس پیچیده می شود. در همین حین تعدادی از هم کلاسی ها دچار تنگی نفس و سرفه می شوند.

به گفته وی مدیران مدرسه، به محض اطلاع از این اتفاق، با نیروهای امدادرسان اعم از آتش نشانی، آمبولانس، پلیس و.. تماس می گیرند و نیروها بلافاصله بعد از تماس در محل حادثه جهت امدادرسانی حاضر می شوند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir