15 اسفند 1401
135

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گنبدکاووس گفت: به مناسبت هفته درختکاری پویش درختکاری در راستای اجرای طرح نهضت ملی کاشت یک میلیارد نهال در کشور در دانشگاه گنبدکاووس انجام شد.

پویش درختکاری با غرس نهال در دانشگاه گنبدکاووس انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس فرشید رحمانی در مراسم پویش درختکاری در محوطه دانشگاه گنبدکاووس اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی کاشت یک میلیارد نهال در کشور توسط سازمان منابع طبیعی و ابخیزداری کشور، پویش درختکاری در محوطه دانشگاه گنبدکاووس با غرس نهال با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۳۲۰ هزار اصله نهال از گونه های مختلف سازگار با بیابان زایی در مراتع شمال گنبدکاووس غرس شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: با هدف ایجاد و توسعه فضای سبز و زراعت چوب و هفته درختکاری از دوم اسفندماه امسال توزیع ۶۱ اصله انواع نهال بصورت رایگان در حال انجام است.

وی بیان کرد: واکاری مسیر گنبدکاوس به مینودشت با غرس نهال با مشارکت سازمان های مردم نهاد و مسئولان، غرس خانوادگی نهال، بازدید از پروژه های منابع طبیعی در چپرقویمه، آق بند و داشلی برون با حضور قضات و مسئولان شهرستان و غرس نهال، غرس نهال با حضور روحانیو و امامان جمعه شیعه و سنی، توزیع رایگان نهال در مصلی های نمازجمعه، غبارروبی گلزار شهدا، نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه، کاشت نهال با شعار نهضت جهادی درختکاری و توسعه پوشش گیاهی و غیره از جمله برنامه های هفته درختکاری در گنبدکاووس است.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir