16 اسفند 1401
137

شهردار گرگان گفت:با توجه به فرارسیدن چهارشنبه اخر سال، برنامه های پیشگیری از حوادث احتمالی در این روز تدوین و به تمام واحدها ابلاغ شده است.

برنامه های پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال تدوین و ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سیدمحمدرضا سیدالنگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه هماهنگی و تبادل نظر در خصوص پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال  با حضور دستگاه های مرتبط خدمات رسان برگزار شد. در این جلسه مقرر شد تا واحدهای عملیاتی خدمات رسان با هدف تامین رفاه و امنیت روان شهروندان از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز ۲۳ اسفندماه در آماده باش  کامل باشند.

وی تصریح کرد: در این راستا تمامی لاستیک های فرسوده، پوب و مواد اشتعالزا جمع آوری و برای مدیریت صحیح و سریع و جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی تانکرهای ابرسان در مناطق سه گانه و پرخطر مستقر باشند.

شهردار گرگان با تبریک میلاد امام زمان(عج) خاطرنشان کرد: جشن بزگ خانوادگی نیمه شعبان و میلاد منجی با شعار" شهرمن، شهر انتطار" با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری ساعت ۱۴ روز چهارشنبه حد فاصل میدان ولی عصر تا میدان فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

وی ادامه داد: ارائه خدمات مشاوره ای، ورزشی، پذیرایی، ایستگاه کودک و سرگرمی توسط موکب های مردمی برپا و اجرا می شود.در پایان مراسم نورافشانی انجام می شود. صداوسیمای مرکز گلستان   این جشن را بصورت پخش زنده نمایش می دهد.

سیدالنگی با اشاره به هفته درختکاری و اهمیت آن در توسعه فضای سبز گفت: بمناسبت هفته درختکاری عملیات اجرایی دو پارک محله ای به مساحت مجموعا ۶ هزارو ۸۰۰ متر مربع که هریک دارای مرکز محله ای به مساحت یکهزارو ۲۰۰ متر مربع دارد جهت استفاده از سالمندان، معلولان و کودکان مناسب سازی می شود.
وی بیان کرد: تعداد دو هزارو ۵۰۰ اصله نهال نیز با حضور مسئولان غرس شد.

شهردار گرگان ابراز کرد: پروژه فیبر نوری یکی از نیازهای اساسی شهر هوشمند بوده که در این راستا این پروژه به متراژ یکهزارو ۲۰۰ مترمربع با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در مدت کوتاه ۲۰ روز در سطح شهر اجرا شده و مرمت ان به سرعت در حال انجام است.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir