17 اسفند 1401
144

رئیس کمیته امداد گلستان: امروز مصادف با عید نیمه شعبان، 1535 واحد تقدیم به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد خمینی(ره) خواهد شد.

آئین واگذاری 1535 واحد مسکونی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صبح امروز، آئین واگذاری 1535 واحد مسکونی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) باحضور استاندار گلستان و نوروزی نماینده امدادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

عیسی بابایی با تبریک ایام نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج) در این مراسم گفت: خوشبختانه با همکاری دستگاه های حکومتی و دولتی در حوزه مسکن مددجویی اتفاقات بسیار خوبی افتاده است.

وی افزود: امروز مصادف با عید نیمه شعبان، از مجموع 2684 واحد مسکونی درحال اجرا، 1535 واحد تقدیم به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد خمینی(ره) خواهد شد.

رئیس کمیته امداد گلستان گفت: اهدای خانه به خانواده های مددجو، حرکت بزرگی بود که با همکاری و هم افزایی جمعی تمام دستگاه ها اتفاق افتاد.

 

بابایی در انتها گفت: خوشبخانه امروز می توان گفت هیچ عروس و دامادی که تحت حمایت کمیته امداد است مشکل مسکن و جهیزیه ندارند.

در این مراسم استاندار گلستان با اشاره به اینکه دولت در حوزه مسکن هدفگذاری بسیار خوبی کرده است گفت: تامین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد جزء اولویت‌های دولت است و نهضت ساخت مسکن برای این عزیزان با روش‌های مختلف حمایتی آغاز شده و با قدرت ادامه دارد.

استان گلستان به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده 

استاندار گلستان افزود: پیگیر هستیم با اجرای سیکل ترکیبی نیروگاه علی‌آباد کتول ۵۰۰ مگاوات به ظرفیت تولید نیروگاه افزوده شود.

 

زنگانه با بیان اینکه چالش تامین آب شرب، یکی از مشکلات مهم استان است عنوان کرد: گلستان باید از تک منبعی برای تامین آب و استفاده از سفره‌های زیرزمینی به تامین آب شرب از طریق شیرین سازی دریا و ساخت سد ویژه آب شرب حرکت کند.

وی اظهار کرد: از ۲۳ هزار واحد یک هزار و ۵۳۵ واحد در استان گلستان به سرانجام می‌رسد و استان گلستان دومین استان بهره‌بردار مسکن محرومان است.

استاندار گلستان گفت: دستور داده شد تا ۱۰۰ درصد اعتبارات تبصره ۱۶ استان جذب شود و باید این اعتبار برای اشتغال در استان هزینه شود.

همچنین علی محمد زنگانه با اشاره به مشکلات جاده‌های علی‌آبادکتول افزود: روکش آسفالت و روشنایی جاده‌های علی‌آبادکتول، خواسته مهم مردم است که باید هرچه زودتر به سرانجام برسد و فرماندار پیگیری ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/


https://gorganema.ir