22 اسفند 1401
222

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: بیست و ششمین دوره مسابقات علمی آموزشی (نادکو) دانشگاه صنعتی شریف روز جمعه ۱۹ اسفندماه امسال برگزار و دانش آموز گنبدی رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

دانش آموزی گنبدی در مسابقات علمی آموزشی نادکو رتبه دوم را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس عبدالقادر ظفر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست و ششمین مسابقات علمی آموزشی، نوآوری و ابتکاری دانش آموزی (نادکو) دانشگاه صنعتی شریف روز جمعه 19 اسفندماه امسال با حضور هزار دانش آموزی در مقاطع مختلف تحصیلی از سراسر کشور با هدف ایجاد نواوری و بروز فرصت خلاقیت در دانش آموزان در این دانشگاه برگزار شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات در رشته های مختلف مانند رباتیک بازو، فرهنگ ترافیک، آتش نشانی، رالی، ماز، میکرومارس، چرتکه، اسکراچ و غیره برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: دانش آموز محسن قربانپور ۱۰ ساله با رقابت در مسابقات رشته رباتیک و آتش نشانی از گنبدکاووس موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.
وی ادامه داد: ماه گذشته این دوره مسابقات در سطح استانی نیز در گرگان برگزار شد که قربانپور موفق به کسب رتبه برتر استانی شد و به مسابقات کشوری راه یافت.

ظفر گفت: این مسابقات یک رویداد آموزشی علمی بوده که دانش آموزان در قالب یک مسابقه به تمرین خوداتکایی و اعتماد به نفس می پردازند.

به گزارش خبرنگار فارس، این مسابقات هر سال توسط دانشگاه صنعتی شریف با هدف ایجاد خودباوری، اعتماد به نفس، تقویت هویت علمی و فرهنگی دانش آموزان با تاکید بر نیازسنجی و توانمندی های علمی و عملی دانش آموزان برگزار می شود.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir