23 اسفند 1401
141

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان گلستان گفت: براساس آمار و اطلاعات بدست امده بیشترین آمار هرساله قربانیان چهارشنبه آخرسال کودکان و نوجوانان هستند.

بیشترین آمار قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان صبح امروز علیرضا نصیری رضی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خانواده ها در این ایام به ویژه چهارشنبه آخر سال مراقب رفتار و عملکرد فرزندانشان باشند تا خدایی ناکرده شاهد سوانح و حوادث دلخراش و ناگوار برای آنها نباشیم. 

وی تصریح کرد: خانواده ها فرزندان خود را از خطرات مواد منفجره و آتش زا آگاه کرده و آنان را از بازی با چنین موادی بر حذر دارند.

معاون فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه عده ای از هموطنان با استفاده از مواد منفجره علاوه بر خسارات مالی و جانی، باعث بروز صدمات سنگین جسمانی می شوند و هر ساله در این ایام شاهد داغدار شدن تعدادی از خانواده‌های ایرانی نیز هستیم.

وی ادامه داد: هر ساله شاهد حوادث رقت آوری در ایام چهارشنبه آخر سال از جمله سوختگی های شدید، از دست دادن چشم و پاره شدن پرده گوش هستیم.

نصیری با هشدار جدی به خانواده ها گفت: آمارها نشان می دهد که بیشترین آمار قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند.

وی ابراز کرد: در این ایام رفت و آمد فرزندانتان را به منظور پیشگیری از بروز آسیب های احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال کنترل کنید.

معاون فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی گلستان ضمن اشاره به فعالیت برخی افراد سودجو در این ایام یادآور شد: پلیس استان با انجام طرح های از پیش تعیین شده در راستای مقابله با افرادی که اقدام به تهیه و توزیع موادمحترقه می کنند اقدامات خوب و پیشگیرانه ای را داشته است.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان از فعالیت افرادی در جهت تهیه و توزیع موادمحترقه اطلاع دارند مراتب را از طریق تلفن 110 در اختیار پلیس بگذارند.

 نصیری یادآور شد: خانواده ها از آتش زدن لاستیک، هیزم، کارتن خالی و... در واحدهای مسکونی و معابر، کوچه و خیابان خودداری کنند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir