03 فروردین 1402
144

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۹۶ هزار نفر از جاذبه های مختلف گردشگری در سطح استان بازدید کردند.

بازدید بیش از یک میلیون نفر از جاذبه های گردشگری گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدجواد ساوری در حاشیه بازدید از مساجد بین راهی گلستان در راستای نظارت و بازرسی ستاد خدمات نوروزی اظهار کرد: استان گلستان ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه های مختلف گردشگری دارد و خوشبختانه علی‌رغم بارش های باران در روز های نخست سال نو بیش از یک میلیون و ۱۹۶ هزارو ۱۸۲ نفر از جاذبه های گردشگری مختلف استان گلستان بازدید کردند‌.

وی تصریح کرد: امسال ماندگاری مسافران در استان گلستان نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش یافته و تاکنون ۷۸ هزار نفر مسافر نوروزی در استان گلستان اقامت داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان خاطرنشان کرد: با مشارکت و همکاری اداره صمت استان بیش از یک‌هزار ناظر و بازرس بر مراکز ارائه دهنده کالا و خدمات به مسافران و گردشگران نظارت داشته و در این ایام و ماه مبارک رمضان این نظارت ها تشدید می شود.

وی بیان کرد: همچنین با همکاری و مشارکت کمیته امدادو نجات ستاد اجرایی خدمات سفر استان توسط جمعیت هلال احمر گلستان، از آغاز طرح نوروزی تاکنون ۲۶۱ امداگر و نجات گر به ۲۷۷ نفر حادثه دیده خدمات امدادی ارائه داده و چهارهزارو ۸۰۰ مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه جوانان جمعیت هلال احمر گلستان بهره مند شدند.

ساوری گفت: در نخستین روز فروردین امسال بیش از ۲۱ هزارو ۸۴۴ نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان گنبدکاووس و دوهزارو ۱۵۰ نفر نیز از میراث جهانی گنبدقابوس بازدید کردند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir