13 فروردین 1402
143

رئیس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس گلستان گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در گلستان تعداد ۶۵ هزار پایگاه اورژانس ۱۱۵ در سطح استان فعال است.

۶۵ پایگاه اورژانس در طرح نوروزی گلستان فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد مقسمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نوروزی در گلستان و برای ارائه خدمات سریع به حادثه دیدگان در مسیر جاده های استان گلستان تعداد ۶۵ پایگاه اورژانس 115، یک فروند هلی کوپتر، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و چهاردستگاه موتورلانس در  حاشیه جاده های استان فعال است.

وی تصریح کرد: از شروع تعطیلات تاکنون بیش از ۵۲ هزار ماموریت توسط مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس گلستان انجام شده و تاکنون به تمامی نیازهای مردم که از این مرکز تقاضا کمک نمودند پاسخ داده شده است.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس گلستان با اشاره به بازگشت مسافران به مقاصد خود و ترافیک سنگین جاده ها خاطرنشان کرد: از رانندگان تقاضا می شود در روزهای پایانی سفر در هنگام رانندگی و ترافیک صبور بوده و سعی کنند در اوج پیک ترافیک استراحت لازم را داشته تا خستگی آنها باعث بروز حوادث نشود.

وی با تشکر از امدادرسانی اولیه مردم در حوادث بیان کرد: اگر در تصادفات جاده ای فردی دچار مصدومیت از ناحیه گردن و ستون فقرات شده و یا بیهوش است تا رسیدن نیروهای امدادی هرگز مصدوم را جا به جا نکنند زیرا در این مواقع جابجایی مصدوم بدون پیشنهاد پزشک سبب قطع نخاع و یا فلج کامل مصدوم می شود.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir