22 فروردین 1402
131

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان گنبدکاووس گفت: تعهد اشتغال شهرستان در سال گذشته پنج هزارو ۸۰۰ نفر بود که با همکاری دستگاه متولی ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال با اشتغالزایی پنج هزارو ۸۲۵ نفر محقق شد.

۱۰۰ درصد تعهد اشتغال گنبدکاووس در سال گذشته محقق شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس عبدی بدراق نژاد در نخستین جلسه ستاد اشتغال شهرستان اظهار کرد: با مدیریت خوب فرمانداری، مشارکت و همکاری اعضای ستاد اشتغال شهرستان و پیگیری های موثر اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و براساس ارزیابی عملکرد کشوری و استانی در سال ۱۴۰۱، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان در حوزه های مختلف بازرسی کار، بیمه بیکاری، اشتغال و روابط کار، هیات های تخصصی، تشخیص و حل اختلاف، تشکلات کارگری، ستاد اشتغال توانست رتبه نخست استان را کسب نماید.

وی تصریح کرد: تعهد اشتغال شهرستان گنبدکاووس در سال گذشته پنج هزارو ۸۰۰ نفر بود که ۱۰۰ درصد این تعهد با اشتغال پنج هزارو ۸۲۵ نفر محقق شد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: اعتبار شهرستان از محل بند "ب" تبصره ۱۶ مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان بصورت تسهیلات بانکی با کارمزد چهار درصد در حوزه اشتغال بوده و تلاش داریم تا با همکاری بانک های عامل بتوانیم این تسهیلات را جذب کنیم.

وی ادامه داد: دو سامانه برخط بصورت استانی و کشوری برای پرداخت تسهیلات بانکی از محل تبصره ۱۸ فعال شده و صفر تا صد ثبت نام تا صد پرداخت تسهیلات از این سامانه انجام می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: بیش از ۳۰ کارگروه، ستاد، کمیسیون در حوزه های مختلف معاونت های سیاسی، امنیتی، برنامه ریزی و عمران در فرمانداری شهرستان با هدف توجه به اشتغال و اقتصاد شهروندان تشکیل شده است.

محمدرضا میرنیا با تبریک کسب رتبه اول ستاد اشتغال شهرستان در استان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ رتبه شهرستان گنبدکاووس در حوزه ارزیابی عملکرد ستاد اشتغال سه بود که با همدلی، وحدت و مشارکت اعضای ستاد، فرمانداری، بخشداری و شهرداری این رتبه به رتبه نخست ارتقاء پیدا کرد.

در این جلسه لوح تقدیر مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان به اعضای ستاد اشتغال در راستای کسب رتبه نخست استانی اهدا شد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir