01 اردیبهشت 1402
158

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گلستان گفت: سال گذشته مردم مومن استان گلستان بیش از ۶ میلیارد تومان برای بازسازی و توسعه عتبات عالیات کمک کردند.

کمک ۶ میلیارد تومانی مردم گلستان برای بازسازی و توسعه عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صفر معراجی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم مومن استان گلستان در سال گذشته بیش از ۶ میلیارد تومان برای بازسازی و توسعه حرمین شریفین ۶ امام همام در عتبات مقدسه کمک کردند که از این مبلغ بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مربوط به کمک های مردم گرگان است.

وی تصریح کرد: در سالهای گذشته با وجود شیوع بیماری کرونا و درگیری اکثر مردم استان گلستان با این بیماری خوشبختانه کمک های مردمی به ستاد عتبات عالیات در این سالها از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گلستان خاطرنشان کرد: رشد کمک های مردم استان گلستان در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ بیش از ۵۰ درصد، در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ بیش از ۹۰ درصد و در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود ۱۰۰ درصد بوده است.در یک ماه امسال نیز نسبت به همین مدت در سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: مردم عزیز گلستان می توانند برای توسعه دو صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف و توسعه کربلای معلی به صورت مشارکتی و نیابتی کمک کنند.برای توسعه صحن نجف اشرف برای هرمترمربع سه میلیون تومان و برای توسعه کربلای معلی برای هرمترمربع چهار میلیون تومان بوده و هر فرد می تواند به صورت نقدی و یا با کارت بانکی این کار را انجام داده و سند افتخار خود را از عتبات عالیات دریافت نماید.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir