14 اردیبهشت 1402
109

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: ماموران امنیت اقتصادی گنبدکاووس موفق شدند دو فقره زمین خواری را در این شهرستان کشف کنند.

دوفقره زمین خواری در گنبدکاووس کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سردار سعید دادگر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی گنبدکاووس با اشراف اطلاعاتی موفق به کشف دو فقره زمین خواری در شهرستان شدند.

وی تصریح کرد: پس از اخذ مجوزهای قانونی ماموران به همراه نمایندگان اداره منابع طبیعی از محل های موردنظر بازدید کردند که در این بازدید مشخص شد متهمان ۱۳۰ هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۲۱۰ میلیارد تومان تصرف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: در این راستا دو متهم شناسایی و برای انها پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

وی با اشاره به پاکسازی هفت پاتوق محل تجمع مجرمان در مناطق آلوده شهرستان گنبدکاووس بیان کرد: در پاکسازی هفت پاتوق که محل تجمع مجرمان در نقاط الوده بوده، تعداد ۱۷ خرده فروش مواد مخدر دستگیری و مقادیری مواد افیونی از پاتوق های آنان کشف شد. در این طرح تعداد ۶۴ متهم تحت تعقیب نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

دادگر گفت: با تلاش های بی وقفه ماموران انتظامی و پلیس های تخصصی هفت سارق سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند که در تحقیقات مقدماتی به ۴۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه و به عنف موتورسیکلت، تلفن همراه و مغازه در سطح شهرستان گنبدکاووس، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی گلستان ابراز کرد: در این راستا با تلاش شبانه روزی و همچنین اقدامات فنی صورت گرفته و گشت زنی هدفمند، یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک با ۲ سرنشین با سروصورت بسته در حالی که مسلح به سلاح وینچستر بودند مشاهده کردند.

وی یادآور شد: در این راستا یک قبضه سلاح وینچستر، تعداد ۹ عدد فشنگ، یک تیغه قمه بزرگ کشف و سه نفر دیگر از همدستان سارقان دستگیر شدند.

دادگر خاطرنشان کرد: با هوشیاری ماموران انتظامی و طی تعقیب و مراقبت پلیسی، سارقان زمین گیر و دستگیر شدند. در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس، سارقان به ۱۰ فقره سرقت مسلحانه و به عنف موتورسیکلت، تلفن همراه و مغازه در شهرستان اعتراف کردند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir