15 اردیبهشت 1402
69

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج کشور گفت: مردم ایران اسلامی همواره دوستدار شهدا و علاقمند به فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

سردار معروفی: مردم ایران اسلامی علاقه‌مند فرهنگ ایثار و شهادت هستند/ ولایت‌مداری یکی از ویژگی های شاخص شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از آزادشهر سردار حسین معروفی در یادواره شهدای مسجد امام علی(ع) و ششمین سالگرد شهادت احمد غلامی شهید مدافع حرم گلستان اظهار کرد: ما هزاران شهید، آزاده، جانباز تقدیم اسلام و نظام جمهوری اسلامی کردیم تا دست دشمنان را از دامن پاک دختران کوتاه کنیم. جان خود را فدای ناموسمان می‌کنیم تا آن‌ها از بلایا محفوظ باشند و این مسیر را از سیدالشهدا آموختیم.

وی تصریح کرد: دشمنان تصور می کنند که یادواره شهدا برای مردم کهنه و کمرنگ شده است. اما این را نمی‌دانند که هیچگاه برگزاری یادواره شهدا برای مردمی که همیشه دوستدار شهدا و علاقمند فرهنگ ایثار و شهادت بوده کهنه و کمرنگ نمی شود.

معاون هماهنگ کننده بسیج کشور خاطرنشان کرد: نخستین مولفه شهدا مدافع حرم ایمان واقعی آنها بوده و آن‌ها با حسن ظن به وعده های الهی، حتی کیلومترها دورتر از مرز جغرافیایی به مبارزه با دشمنان رفتند.

وی ادامه داد: ولایت‌باوری و ولایت‌مداری از دیگر ویژگی های شاخص شهدای ما چه در زمان هشت سال دفاع مقدس و چه بعد از آن و حتی در مبارزه با داعش است.

سردار معروفی گفت: دشمنان اسلام تلاش کردند تا با تشکیل گروه داعش به اسلام، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی آسیب بزنند اما شهدای مدافع حرم با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و تدبیر حکمیانه این مرد بزرگ، با فرماندهی سردار شهید سلیمانی این فتنه شوم را متلاشی کرده تا وارد مرزهای جغرافیایی ایران نشوند و به زنان و کودکان ایرانی جسارت نشود.

وی بیان کرد: مراسمات یادواره شهدا نباید مختص به مراسم ختم یا سوگواری شود، بلکه این مراسمات تجدید بیعت با آرمان های شهدا بوده و باید در این مراسمات مکتب شهید سلیمانی که همان مکتب اهل بیت(ع) است ترویج و گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir