17 اردیبهشت 1402
54

شهردار گنبدکاووس گفت: با پیگیری‌های انجام شده در راستای خدمات مطلوب‌تر و بهتر به شهروندان ظرف مدت کمتر از یک ماه شهرداری گنبدکاووس به دو منطقه یک و دو تقسیم خواهد شد.

ارتقاء درجه شهرداری گنبدکاووس/ تاسیس دو منطقه شهرداری در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سیدعلی اصغر موسوی عصر امروز در مراسم تجلیل از کارگران و بازنشستگان این شهرداری که با حضور امام جمعه گنبدکاووس، اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: انتخاب شورای اسلامی شهر گنبدکاووس به عنوان شورای اسلامی برتر در استان گلستان مرهون تلاش‌ها و فداکاری‌های جمعی کارگران، کارمندان شهرداری و اعضای شورای اسلامی بوده و شما کارگران خط مقدم تلاش های شهرداری در راستای گوفقیت و خدمات مطلوب هستید.

وی تصریح کرد: در پایان سال گذشته با همکاری تمامی اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش‌های صورت گرفته تمامی معوقات کارگران بخش‌های مختلف شهرداری پرداخت شد و خوشبختانه تا به امروز هیچ معوقه‌ای از کارگران و کارمندان در شهرداری وجود ندارد.

شهردار گنبدکاووس خاطرنشان کرد: تعداد ۱۱۰ نفر از کارگران ایثارگر و افرادی که سابقه کار قراردادی آنها بیشتر از سایر کارگران بود تبدیل وضعیت شدند و بنا داریم تا تبدیل وضعیت سایر کارگران قراردادی را در راستای امنیت شغلی نیز مشخص کنیم.

موسوی ادامه داد: شهرداری گنبدکاووس موفق شد تا بالاترین درجه شهرداری‌ها را در غیر از مراکز شهرداری‌های استان کسب کند و اکنون شهرداری گنبدکاووس از درجه ۹ به درجه ۱۰ ارتقاء یافته است.

موسوی گفت: در یک اقدام بی‌سابقه توانستیم مجوز سازمان بازآفرینی شهری را در کنار سازمان فرهنگی و ورزشی اخذ کنیم و این در توسعه شهری تاثیر بسزایی خواهد داشت‌.

شهردار گنبدکاووس بیان کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب و بهتر به شهروندان ظرف مدت کمتر از یک ماه، شهرداری گنبدکاووس به دو منطقه یک و دو تقسیم‌خواهد شد.

مرکز عبور ترانزیت شمال به جنوب با محوریت ایران شهر گنبدکاووس خواهد بود
امام‌جمعه گنبدکاووس نیز در این مراسم با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین ایران و چین گفت: این تفاهم نامه یکی از طلایی‌ترین موفقیت‌ها در دوره اخیر بوده و ایجاد ترانزیت شمال به جنوب با محوریت ایران از شهرگنبدکاووس به عنوان مهمترین مرکز عبور خواهد کرد.

حجت الاسلام محمود ترابی اظهار کرد: برای استفاده بهینه از این فرصت و جابجایی بخشی از کالاها از ایران باید مسیر مناسبی که همان عبور خودروهای ترانزیت از غرب شهر و از مسیر جنب امامزاده یحیی بن زید(ع) است را انتخاب و هموار نماییم.

وی تصریح کرد: شما کارگران شهرداری ارتباط مستقیم با مردم، زندگی آنها و نظافت و پاکیزگی شهر دارید اما زحمات شما به دلیل اینکه در پاسی از شب انجام می شود مورد غفلت برخی از مردم قرار می گیرد.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در مدت ۱۵ سال گذشته هیچ اتفاق خاصی در مبلمان شهری و فضای شهری رخ نداده بود و خوشبختانه در طی دو سال اخیر شاهد اتفاقات خوبی در حوزه شهری بوده که این در نشاط اجتماعی مردم شهر تاثیرگذار است.

رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس نیز گفت: کارگران شهرداری در دو حوزه نظافت شهر و فضای سبز شهری تلاش بسیار کرده و به نوعی در سلامت مردم جامعه نقش آفرینی می کنند.

رسول پایدار اظهار کرد: رشد تولید و مهار تورم  مکمل یکدیگر بوده که با تلاش کارگران در بخش‌های مختلف شاهد شکوفایی اقتصاد و به طبع مهار تورم خواهیم بود.

گفتنی است، در این مراسم از بازنشستگان و کارگران شهرداری گنبدکاووس تجلیل شد.
انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir