21 اردیبهشت 1402
99

همزمان با هفته بسیج سازندگی مزار شهدای گمنام شهرستان گرگان با حضور فرمانده سپاه و جمعی از مسؤولین، غبارروبی و عطرافشانی شد.

غبارروبی گلزار شهدای گرگان در هفته بسیج سازندگی+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، به مناسبت هفته بسیج سازندگی در مراسم غبارروبی مزار مطهر گلزار شهدای شهرستان گرگان، فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستانی حضور داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: گروه های جهادی همواره خالصانه تلاش می‌کنند تا به روستاهای فاقد آب شرب آبرسانی کنند. 

علی دیلم کتولی با گرامیداشت نام و یاد شهدا ابراز کرد: باید راه و منش شهدا را ادامه دهیم و فراموش نکنیم اگر رشادت‌ها و اخلاص شهدا نبود اکنون این امنیت را نداشتیم به آنها افتخار می‌کنیم که نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ما به دست دشمن بیفتد. 

وی با اشاره به اینکه پاسداشت خون شهدا ادامه دادن راه شهداست، گفت: باید تلاش‌های خالصانه جهادگران که در عرصه اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت به مردم گام موثری برمی‌دارند جمع بندی  شود تا کسانی که اهل تریبون و رسانه هستند زحمات این عزیزان را به تصویر بکشند. 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه کشور از کمبود آب رنج می‌برد، ابراز کرد: استان گلستان هم مانند سایر استان‌ها مشکل آب دارد و شما جهادگران در مکان‌هایی که نمی‌توان پیاده رفت به سختی حضور پیدا کردید و با مشقت آب را به منازل مردم انتقال می دهید تا مردم از آن بهره مند شوند باید تشکر کرد. 

مسؤول بسیج سازندگی شهرستان گرگان در این مراسم از تلاش‌های خالصانه سرگروه های جهادی تقدیر کرد و گفت: همه باید در کنار هم  باشیم و جبهه ای عمل کنیم و کار به هنگام و در لحظه انجام دهیم تا بتوانیم گام مثبت و موثری برای انقلاب اسلامی برداریم. 

یوسف حسین آبادی با تاکید بر اینکه کارهای فاخر و ارزشمند در گرو هم افزایی سرگروه های جهادی است، تصریح کرد: افتتاح خانه‌های محروم با همت سرگروه های جهادی به وقوع پیوست اگر تلاش‌های بی‌وقفه آنها نبود قطعا نمی‌توانستیم به چنین جایگاهی برسیم. 

پایان پیام/83019


https://gorganema.ir