31 اردیبهشت 1402
78

به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) دختران و بانوان عفیف شهرستان گرگان امروز با حضور خود میزبان سفیران کریمه اهل بیت(ع) در تپه نورالشهدای النگدره این شهرستان شدند.

بازگشایی النگدره باحضور دختران گرگانی در جشن «بهترین دختر دنیا»+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جشن متمرکز دهه‌ی کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) با حضور کاروان سفیران کریمه و پرچم متبرک حرم این بانوی کریمه در تپه نورالشهدای النگدره گرگان برگزار شد. 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با گرامیداشت ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه‌ی کرامت گفت: حضور بانوان باحجاب و عفیف در جشن روز دختر و ولادت حضرت معصومه(س) بسیار ستودنی است.

دیلم کتولی با بیان اینکه حجاب زینت زن است، ابراز کرد: شما زنان و بانوان با حجاب و عفت خود می‌توانید الگویی برای همگان باشید. من به نوبه خودم از یکایک شما بانوان غیور تشکر میکنم که با گام های استوار در این مکان مقدس حضور یافتید. 

وی تصریح کرد: برگزاری جشن «بهترین دختر دنیا» به عنوان نخستین برنامه قرارگاه فرهنگی و اجتماعی در دهه‌ی کرامت در شهرستان گرگان است. 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از بازگشایی جنگل النگدره شهرستان گرگان خبر داد و گفت: شما بانوان انقلابی‌ شهرستان گرگان می‌توانید روز دوشنبه از فضای سبز و طبیعت النگدره استفاده کنید و لذت ببرید. 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان در جشن متمرکز دهه‌ی کرامت ابراز کرد: حجاب برای بانوان مانند مرواریدی در صدف است.   

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان ابراز کرد: حجاب برخلاف تبلیغات احمقانه و ظاهربینانه مادیگرایان، مایه اسارت زن نیست. بلکه مایه تشخص و آزادی بانوان است.

 

این مراسم که به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شده بود، باحضور دختران گرگانی، سرود جدید «بهترین دختر دنیا» همخوانی شد.

انتهای پیام/83019


https://gorganema.ir