22 بهمن 1402
64

مردم گنبدکاووس اعم از کرد، ترک، فارس، سیستانی، شیعه و سنی با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بصیرت و هوشیاری خود و اقتدار و افتخار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

حضور اقوام و مذاهب مختلف گنبدکاووس در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علیرغم همه تبلیغات سوء دشمنان و رسانه‌های معاند مبنی بر حضور کمرنگ مردم در راهیپمایی ۲۲ بهمن و ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم گنبدکاووس همانند سال‌های گذشته با حضور گسترده خود بار دیگر به دشمنان داخلی و خارجی ثابت کردند که پای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادند.

با وجود اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ساعت شروع راهپیمایی را در گنبدکاووس ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد قائمیه اعلام کرده‌بود، اما مردم مشتاق و همیشه در صحنه گنبدکاووس، پیر و جوان، زن و مرد، ترک، ترکمن، بلوچ، فارس، شیعه و سنی به صورت فردی و یا گروهی و یا در قالب دست‌های مختلف دانش‌آموزی، دانشجویی، بازاریان، کارمندان و دیگر اقشار مختلف از مسیرهای مختلف شهر به طرف مسجد قائمیه در حرکت هستند.

مردم گنبدکاووس امروز با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جشن تولد ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی ضمن به نمایش گذاشتن عزت و افتخار ایران اسلامی، نشان دادند که نه تنها از نظام جمهوری اسلامی دلسرد و ناامید نشدند، بلکه همچنان محکم و استوار پایبند آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، امام شهدا و شهدای انقاب اسلامی ایستادند.

امروز مردم گنبدکاووس و ایران اسلامی با حضور خود بار دیگر نقشه‌ها و جنگ ترکیبی دشمن را علیه دین و امنیت خنثی کردند و به دشمنان یادآوری کردند که این حضور گسترده، مقدمه حضور پرشور و مشارکت حداکثری آنها در انتخابات ۱۱ اسفندماه است تا قدرت ملی ایران را بار دیگر در منطقه ثابت کنند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir