24 بهمن 1402
62

معاون بازرسی، نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و انجام مراسم خانه تکانی، تقاضای مردم برای شتشوی فرش‌ها افزایش یافته لذا طرح نظارت بر قالیشویی‌ها در گلستان آغاز شده است.

طرح نظارت بر قالیشویی‌ها در گلستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، جعفر کرامتی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و انجام مراسم خانه تکانی، تقاضای مردم برای شست‌وشوی فرش‌ها افزایش یافته و فعالیت کارگاه‌های قالیشویی در این ایام بیشتر می‌شود.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت:  بازرسان اداره کل صمت گلستان با سرکشی مداوم بر فعالیت قالیشویی‌های استان، بر روند خدمت رسانی این مراکز از نظر کیفیت و قیمت شست‌وشوی فرش نظارت مستمر می‌کنند.

وی افزود: ارائه نرخ نامه توسط افرادی که نسبت به دریافت فرش و تحویل آن به مشتری اقدام می‌کنند و ارائه به مشتری به منظور اطلاع از قیمت و نیز نصب نرخ‌نامه مصوب در محل دید مشتری در محل دفاتر الزامی است.

کرامتی بیان کرد: در این طرح تیم های بازرسی به صورت مستمر بر چگونگی عملکرد واحدهای قالیشویی نظارت داشته و با تخلفاتی نظیر گرانفروشی، تقلب، عدم صدور صورت‌حساب و نظایر آن بر وفق مقررات برخورد قانونی لازم را انجام می‌دهند.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: این طرح تا روزهای پایانی اسفند ماه ادامه خواهد داشت که در صورت مشاهده تخلفات احتمالی با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی از شهروندان خواست ضمن دقت در استفاده از خدمات قالیشویی‌های مجاز و دارای پروانه، در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی مراتب را به اطلاع بازرسان اداره کل صمت برسانند.

پایان پیام/83026


https://gorganema.ir