19 دی 1401
149

مسئول حوزه هنری گلستان گفت: بمناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ایام الله دهه فجر رویداد تولید محتوا هنری با نام یک صدا ایران بهمن ماه امسال برگزار می شود.

رویداد تولید محتوا هنری یک صدا ایران در گلستان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید حسام بنی فاطمه عصر امروز در جمع خبرنگاران در توضیح برگزاری این رویداد اظهار کرد: بعد از برگزاری رویداد تولید محتوا هنری یک صدا در استان های تهران، سیستان و بلوچستان و کرمان، در تاریخ ۶ تا هشت بهمن ماه امسال شاهد برگزاری ان در استان گلستان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: این رویداد ملی در رشته های ادبیات، هنرهای تجسمی، چند رسانه ای، تصویری و نمایش با مشارکت دستگاه های اجرایی مرتبط و در راستای تعالی و رشد مقولات نوجوانان برای دانش آموزان سنین ۱۵ تا ۱۸ سال برگزار می شود.

مسئول حوزه هنری گلستان خاطرنشان کرد:! نگاه به آینده کشور ایران اسلامی، و تبیین دستاوردهای گذشته، ترسیم اینده ایران از نگاه نوجوانان با موضوع ایران و پرچم ایران از جمله اهداف این رویداد ملی است.

وی ادامه داد: یکی از اتفاقات خوب برگزاری این رویداد ملی این است که استعدادها و شایستگی های نوجوانان در این حوزه ها شناسایی شده و روحیه کنشگری نوجوانان تقویت و انها نسبت به آینده خود و کشورشان حساس و مسئول خواهند بود.

بنی فاطمه گفت: مهلت ثبت نام تا پایان دی ماه امسال بوده و در تاریخ ۶ تا هشت بهمن ماه این رویداد بصورت کارگاهی با حضور اساتید برجسته در هر رشته برگزار شده و ضمن اینکه از آثار برگزیده تجلیل می شود این آثار از طریق رسانه ملی پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: در این رویداد هر هشت دانش اموز در یک گروه قرار گرفته و با کمک مربی ایده یابی و سوژه یابی در تولیدات خود داشته تا بتوانند آثار خوبی را تولید و عرضه کنند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir