02 بهمن 1401
149

استاندار گلستان گفت: انقلاب اسلامی انقلاب مردمی است و تمام برنامه‌هایی دهه فجر باید با محوریت مردم برگزار شود.

انقلاب اسلامی انقلاب مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌محمد زنگانه ظهر امروز در جلسه ستاد عالی دهه فجر گلستان اظهار کرد: توجه به نماد پرچم به عنوان نماد اصلی انقلاب اسلامی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: فضاسازی محیطی در ایام دهه فجر بسیار مهم است و انتظار داریم تمامی دستگاه‌ها از ظرفیت‌های خود در تبلیغات محیطی به صورت کامل استفا‌ه کنند.

استاندار گلستان تصریح کرد: اجرای برنامه‌های نوآورانه با محوریت جوانان به ویژه نخبگان و دانشجویان توسط نهادهای علمی و دانشگاهی ویژه برگزار شود.

زنگانه افزود: دولت سیزدهم دولت مردمی است و تمام برنامه‌های دهه فجر باید با محوریت مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه نخبگان باید درر بیان مطالب هوشمند عمل کنند، گفت: انتشار بذر نا امیدی در بین افزاد جامعه جز نابودی هیچ سود دیگری ندارد.

استاندار گلستان تصریح کرد: انتقاد را با جان و دل می‌پذیریم و از انتقادات سازنده استقبال می‌کنیم و انتظار داریم نخبگان و افراد فرهیخته در هر بخش با اظهارنظر کارشناسی و پیشنهادهای عملیاتی نقد کنند.

زنگانه خاطرنشان کرد: مدیران و مسوولان استان در نشست‌های مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی رسانه‌ای با قدرت حاضر شوند و از توان مهم رسانه برای بیان عملکرد استفاده کنند.

زنگانه با اشاره به اینکه ۷۰ واحد نیمه فعال و غیرفعال در استان گلستان در دولت سیزدهم فعال شده ، تصریح کرد: مردم باید بدانند در بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی چه دستاوردهای بزرگی رقم خورده است و ما باید با تمام توان این دستاوردها را بیان کنیم.

وی افزود: تمرکز پروژه‌های دهه فجر بر بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام است.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴


https://gorganema.ir