29 بهمن 1401
112

گرگان- امام جمعه موقت گرگان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: بزرگداشت جشن انقلاب نمادی از تعلق خاطر و وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی است.

حضور مردم در ۲۲ بهمن نمادی از تعلق خاطر به نظام است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قاسم لیوانی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نسبت به سال‌های گذشته بسیار پر شکوه تر و گسترده‌تر بود تا جایی که رسانه‌های بیگانه و استکباری هم به این موضوع اعتراف و اذعان کردند.

امام جمعه موقت گرگان گفت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام‌های زیادی برای دوست و دشمن به همراه داشت، این حضور نشان داد که آحاد مردم به رغم مشکلاتی که دارند به وطن، انقلاب و دین خود پایبند و وفادار هستند.

وی گفت: مردم نشان دادند که حاضر نیستند از آرمان‌های دینی و ملی خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عقب نشینی کنند.

لیوانی به ۲۷ رجب و سال روز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) اشاره کرد و افزود: بر مسلمانان واجب است تا با الگوگیری و تأسی از نبی مکرم اسلام بتوانند با تکیه بر آموزه‌های ایشان در مسیر سعادت و رستگاری حرکت کنند.

امام جمعه موقت گرگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم در حوزه درمان و بهداشت و درمان با مشکلات و تنگناهای روبرو هستند که ضرورت دارد متولیان حوزه‌های بهداشت و درمان نظارت‌ها در این بخش را تقویت کنند.


https://gorganema.ir