31 شهریور 1403
3

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: نیروهای مسلح همه توان و تلاش خود را در حفظ و حراست از نظام اسلامی و اعتلای انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران به کار بسته است  و فرزندان این ملت در نیروهای مسلح با مجاهدت، مأموریت‌های محوله را انجام می‌دهند.

نیروهای مسلح برای اعتلای انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان با گرامیداشت چهل و چهارمین هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که از همیشه مقتدرتر و باصلابت‌تر هستیم و چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس را در حالی گرامی می‌داریم که جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت قرار دارد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در مقابل دشمن ایستاده است، گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش فرزندان نخبه این سرزمین، پیشرفته‌ترین سلاح‌های نظامی را در اختیار داریم و سال‌هاست که به مرحله بازدارندگی رسیده‌ایم.

وی بیان کرد: مقاومت و ایستادگی ملت ایران، دشمن را خار و زبون کرده است و این فرهنگ مقاومت امروز کل منطقه را فراگرفته است و امت اسلامی در هر جایی علیه دشمنان و استکبارجهانی، به پاخاسته است.

ملک‌شاهکوهی با بیان اینکه عزت و اقتدار نظام اسلامی و ملت ایران مدیون خون پاک شهدا و ولایتمداری این مردم است، اظهار کرد: در رژه امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، اقتدار خود را نشان دادند و شاهد یکپارچگی و انسجام بین نیروهای مسلح با بهره‌گیری از آموزه‌های دفاع مقدس هستیم.

وی افزود: چشم و گوش همه ما به ولایت است و نیروهای مسلح نیز همه توان و تلاش خود را در حفظ و حراست از نظام اسلامی و اعتلای انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران به کار بسته است  و فرزندان این ملت در نیروهای مسلح با مجاهدت، مأموریت‌های محوله را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/582/.

 

https://gorganema.ir