01 مهر 1403
3

امروز کوچه‌ها و خیابان‌ها مملو از شور و عشق و زندگی است، کوله‌پشتی‌های رنگارنگ که هرکدام رویایی را در دل خود جای داده، شهر را زیباتر کرده است. با نواخته شدن زنگ مدرسه، قلب‌ها هم به تپش می‌افتد و قهقهه‌های مستانه کودکان چقدر حال‌مان را بهتر می‌کند.

آغاز بهار علم‌ و دانش ۴۲۵ هزار دانش‌آموز گلستانی + تصاویر
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، با اینکه فصل خزان از راه رسیده و شهر به جشنواره‌ای از رنگ‌ها تبدیل شده اما همه جا بوی بهار می‌دهد. خوب که دقت کنی حتما بوی دفتر و کتاب تازه مشام‌ات را نوازش می‌کند. در خنکای صبحگاهان زمانی که دوست‌داری بیشتر خود را در گرمای رختخواب جا بدهی، صدای خنده کودکان فضای شهر را پر می‌کند و نبض زندگی بیشتر و تندتر از همیشه می‌زند و ناخودآگاه تو را با خود به زمین بازی‌های کودکانه و پشت میز و نیمکتی می‌برد که عشق و دوستی را پشت آنها فرا گرفته‌ای.

امروز کوچه‌ها و خیابان‌های شهر مملو از شور و عشق و زندگی است، کوله‌پشتی‌های رنگارنگ که هرکدام رویایی را در دل خود جای داده، شهر را زیباتر کرده است. با نواخته شدن زنگ مدرسه، قلب‌ها هم به تپش می‌افتد و قهقهه‌های مستانه کودکان چقدر حال همه‌مان را بهتر می‌کند.

امروز دنیای دیگری از جنس دوستی و مهربانی به روی کودکان و نوجوانان این شهر گشوده شده و چهره‌های پر از امید و مصمم آنان نویدبخش روزهایی روشن و پر از یادگیری را می‌دهد.

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس امروز در مدارس مناطق روستایی و شهری استان گلستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد. در سال تحصیلی جدید 425 هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف راهی کلاس‌های درس شدند این در حالی است که سال گذشته جمعیت دانش آموزی استان بالغ بر 418 هزار نفر بود.

همچنین همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس نیز زنگ مهر و ایثار نیز در مدارس سراسر استان با حضور خانواده های معظم شهدا نواخته شد و مسئولان و دانش آموزان به مقام شامخ شهدای گرانقدر این دوران ادای احترام کردند.

انتهای پیام/582/.


https://gorganema.ir