09 دی 1401
137

امام جمعه گرگان با اشاره به مشکلاتی که کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کند، گفت: مشکلاتی در کشور است که مجلس و دولت به آن واقف هستند و همه باید دنبال این باشند که مشکلات را حل کنند.

امام جمعه گرگان: دولت و مجلس به‌دنبال رفع مشکلات مردم باشند
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه گرگان با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی، اظهار داشت: واقعه 9 دی روز بصیرت به عنوان یک حماسه ماندگار باید در تاریخ ثبت شود.

وی حضور مردم در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های اسلامی را قابل تحسین خواند و افزود: مردم همواره در مناسبت‌های مختلف، یوم‌الله 9 دی و تشییع شهدا به صورت خودجوش حضور دارند که این ارزشمند است.

امام جمعه گرگان اظهار کرد: دشمن دنبال نقشه‌ای پیچیده بود که با همه قوا وارد میدان شود، اما دشمنان باید بدانند که دوران کودتای 28مرداد که بخواهند در این کشور حکومت را تغییر دهند دیگر تمام شده است.

نورمفیدی با اشاره به مشکلاتی که کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کند، گفت: مشکلاتی در کشور است که مجلس و دولت به آن واقف هستند و همه باید به دنبال این باشند که مشکلات را حل کنند.

امام جمعه کرمان: انقلاب و انقلابی‌گری خط قرمز حاج قاسم بود

وی افزود: افرادی که برای برقراری امنیت کشور جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در این مسیر حتی به شهادت رسیدند باید یاد آنها گرامی داشته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با اشاره به روز 13 دی و شهادت حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی واقعا مالک اشتر انقلاب و ولایت بود.

نورمفیدی گفت: امام از همان آغاز انقلاب دنبال این بود هیمنه آمریکا را در منطقه بشکند همان‌طور که انبیاء الهی آمده بودند فرعونیان و مستکبران را از بین ببرند و برای این کار، مرد میدان می‌خواست و مرد میدان این عرصه حاج قاسم بود.

وی گفت:حتی افرادی که انقلاب را قبول ندارند در برابر عظمت و تواضع سردار سلیمانی سر تعظیم برآوردند او مرد میدان آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری بود

امام جمعه شهرستان گرگان با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی بهترین الگو برای مسئولان بود، تصریح کرد: شهید سلیمانی نمونه بارز اشداء علی الکفار و رحمها بینهم بود.این شهید عزیز در عین ملاطفت، اقتدار و عظمت روحی داشت خداوند این شهید و همه شهدا را مهمان امام قرار دهد.

وی با توجه به حضور وزیر کشاورزی گفت: مسئله مهم استان گلستان، کشاورزی است که مسئولین مشکلات را مطرح کردند و اختیار تام وزیر به استاندار برای حل مشکلات داد و اینکه لازم نیست مشکلات را به تهران بیاورند خیلی خوب و قابل تقدیر بود.

انتهای پیام/581/ن


https://gorganema.ir