30 مرداد 1403
24

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان گفت: همزمان با هفته دولت امسال و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید 40 پروژه آموزشی و پرورشی با 246 کلاس درس به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح ۲۴۶ کلاس درس گلستان در آستانه سال تحصیلی جدید
- اخبار استانها -

وحید فراهی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در گرگان اظهارداشت: همزمان با هفته دولت امسال و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید 40 پروژه آموزشی و پرورشی با 246 کلاس درس به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها که بالغ بر 478 میلیارد تومان در آنها هزینه شده است، بالغ بر 40 هزار مترمربع نیز به فضای آموزشی در استان افزوده می‌شود.

وی افزود: همچنین در هفته دولت امسال عملیات احداث 4 پروژه آموزشی با 40 کلاس درس و در مساحتی بالغ بر 6 هزار مترمربع و اعتباری بیش از 120 میلیاردتومان در استان آغاز خواهد شد.

فراهی بیان داشت: حدود یک ماه باقی مانده به شروع سال تحصیلی جدید، بیش از 100 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی، گرمایشی مدارس و هنرستان‌ها و همچنین استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی  و کلاس‌های درس در استان با محوریت مناطق محروم خریداری و توزیع شده است.

وی ادامه داد: تعمیر و بهسازی 240 مدرسه با بیش از یکهزار کلاس درس در استان در قالب طرح شهید عجمیان با اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار نیز در آستانه سال تحصیلی جدید انجام شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان با اشاره به تعهدات 40 میلیارد تومانی خیران مدرسه‌ساز در استان گفت: در همین بازه زمانی طرح آسفالت محوطه و ایزوگام مدارس با مساحت 80 هزار مترمربع و با اعتباری بالغ 15 میلیارد تومان نیز به پایان رسیده است.

انتهای پیام/582


https://gorganema.ir