20 فروردین 1402
196

مسئول بسیج رسانه گلستان از امضای طومار اصحاب رسانه استان در حمایت از عفاف و حجاب و برخورد با هنجارشکنان این حوزه خبر داد.

طومار اصحاب رسانه گلستان در حمایت از عفاف و حجاب و برخورد با هنجارشکنان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد مهدی تجری در جمع اهالی رسانه استان گلستان اظهار کرد: عفاف و حجاب از اصول مسلم، مبرهن و مصرح در احکام دین مبین اسلام است  و قرآن کریم ما را به پاسداشت این حریم و حرمت‌ها فراخوانده است. 

وی با بیان اینکه امروز جایگاه زن و خانواده مورد تعرض رسانه‌های ضد اسلامی و غربی قرار گرفته است، تصریح کرد: اصحاب رسانه در این مسیر باید به وظیفه‌مندی انقلابی خود پایبند و نسبت به این مواضع دشمنان سکوت نکنند.

مسئول بسیج رسانه گلستان خاطرنشان کرد: مقام معظّم رهبری(مدظله العالی) می‌فرمایند «آموزه های نابی دربارۀ حجاب در اختیار جامعه قرار داده‌اند که نیازمند بررسی مفصّل و تبیین گسترده است و مسئولان و دستگاه های اجرایی نباید در خصوص این فریضه دینی بی تفاوت باشند.

تجری افزود: ما امضا کنندگان این طومار، اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی استان گلستان، در راستای اهداف اصیل انقلاب که همانا برپایی اسلام ناب محمدی (ص)است و با توجه به اهمیت حجاب و عفت در شرع و کتاب آسمانی ما قرآن و با توجه به خون شهیدانی که تاکنون هزینه این انقلاب شده است از علمای عظام ، قوای سه گانه مجریه ، مقننه و قضائیه و همینطور از تمامی مسئولین ، اساتید ، فضلا ، نهادها ، سازمان ها و ادارات ذیربط و دانشگاهیان تقاضا داریم اجرای قانون راهکارهای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب مصوب سال 1384 شورای عالی انقلاب فرهنگی را به طور جد و تا رسیدن به نتیجه و فراگیر شدن این قانون ارزشمند پیگیری کنند. 

وی با تاکید بر اینکه وضعیت کنونی حجاب و عفاف زیبنده جامعه ایران اسلامی نبوده و نیست، ابراز کرد: متأسفانه وجود ماهواره‌ها و برنامه‌های حیا زدای آن باعث تخریب بنیان خانواده و افزایش پدیده طلاق در جامعه شده است. 

تجری گفت: امضاء کنندگان این طومار خواستار پیگیری و اجرای دقیق این مصوبه شده و از همه مسئولان می‌خواهیم از تساهل و تسامح در اجرای این واجب دینی و قانون الهی و شرعی بپرهیزند و به طور جدی و قاطع همه نهادها و سازمان های دخیل در اجرای قانون ملی عفاف و حجاب را ملزم به اجرای دقیق قانون کنند و با نهادها و مسئولین ناآگاه یا خائنی که خود یا خانواده شان یا زیردستانشان مروج بی بند و باری و بی حیایی در جامعه هستند برخورد انقلابی کنند و مردم را در رسیدن به جامعه ای پاک و قرآنی یاری رسانند. 

 

وی خاطرنشان کرد: از عزم قوه قضاییه استان در راستای برخورد قانونی، با هنجارشنان امر عفاف و حجاب و دیگر مظاهر سبک زندگی غربی مانند سگ گردانی در معابر عمومی حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/83019


https://gorganema.ir