31 فروردین 1402
181

در پویش هلال رحمت که یکی از پویش‌های اجتماعی و مردمی جمعیت هلال‌احمر است، جمعیت هلال احمر استان گلستان موفق به کسب رتبه دوم شد.

کسب رتبه دوم استان گلستان در پویش هلال رحمت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، بنابراعلام رئیس سازمان داوطلبان در پویش هلال رحمت امسال، این سازمان تا قبل از فرا رسیدن عید سعید فطر، در مجموع ٩٨هزار و ٧١٨ سبد معیشتی با کمک و مشارکت ١٣هزار و ١١٥ خیر و داوطلب تامین و از این تعداد ٦٩هزار و ٦١٢سبد در بین ٣٨٣هزار و ٤٨٥ نیازمند و جامعه هدف طرح توزیع کرده است.

سلیمی گفت: همچنین ١٢هزار و ٤٧٦بسته غیرمعیشتی در قالب پویش یادشده تامین و از این تعداد ٧هزار و ٧١٨بسته بین ٣٣هزار و ٨٤٤بهره‌ور توزیع شده است.

به‌گفته سلیمی در میان استان‌های 32 گانه کشور که در طرح هلال رحمت حسابی درخشیدند و سنگ‌تمام گذاشتند، استان‌های فارس، گلستان و آذربایجان شرقی به‌ ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به لحاظ مشارکت خیرین و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان کسب کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان درباره اجرای پویش هلال رحمت در این استان گفت: در قالب این پویش بیش از ١٢ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان گلستان توزیع شده است.

قاسم غریب آبادی بیان کرد: در اجرای پویش حمایتی 90 هلال رحمت خانه هلال فعال استان که توسط داوطلبان بومی هر منطقه اداره می‌شود نقش بسیار پررنگی داشتند و آنها در شناسایی نیازمندان واقعی و در جذب مشارکت متمولین منطقه‌شان به ما کمک کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: این کار، سرعت تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان را افزایش داد و باعث شد تا ما در تعداد بسته‌ها هم رشد قابل‌توجهی را شاهد باشیم.

غریب آبادی افزود: از همت خیرین و داوطلبان در تامین بسته‌های توزیعی و برپایی سفره‌های مهربانی که نقش تعیین کننده ای داشتند قدردانی می‌کنم و تلاش ها و زحمات همکارانم در حوزه معاونت امور داوطلبان استان، کارشناسان شعب در شهرستان‌ها و داوطلبان خانه‌های هلال که در ایام نوروز و در طول ماه مبارک رمضان ظرفیت‌های خود را برای برقراری ارتباط موثر با خیرین و معتمدین، شناسایی خانواده‌های کم برخوردار و برنامه ریزی برای توزیع عادلانه بسته‌ها بکارگرفتند جای تقدیر دارد و کسب رتبه دوم در پویش هلال رحمت برآیند زحمات و خدمات تمامی این خادمین است.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴


https://gorganema.ir