01 اردیبهشت 1402
126

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: نماز عید فطر در تمام شهرها، روستاها، مصلی ها و اماکن مذهبی سراسر استان برگزار می شود.

نماز عیدفطر در تمام شهرها و روستاهای استان گلستان برگزار می‌شود

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان ضمن تبریک حلول ماه شوال و عید سعید فطر اظهار کرد: برپایی نماز عیدفطر دستاوردهای فراوانی در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی برای جامعه دینی و مسلمانان دارد.

وی تصریح کرد: عید فطر عید بندگی و بزرگترین اعیاد مسلمانان جهان بوده و پاداش یک ماه روزه داری و تفکر مسلمین در اصلاح رفتار فردی و اجتماعی است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: اتحاد و وحدت بین مسلمانان در صفوف منسجم نماز عیدفطر، انفاق، بذل و بخشش و پرداخت فطریه، توجه ویژه به نیازمندان و تحلیل رویکرد جهان اسلام در خطبه های نماز عیدفطر از جمله دستاوردهای این عید بزرگ است.

وی ادامه داد: فردا شنبه مصادف با عید بندگی و عبودیت فطر نماز عید فطر در تمام شهرها و روستاها، اماکن مذهبی و مصلی های نماز سراسر استان اقامه می شود.

دیلمی گفت: آیین نماز عید فطر فردا از ساعت ۷:۳۰ صبح با قرائت ادعیه و دعاها در مصلی وحدت گرگان آغاز می شود و راس ساعت هشت صبح نماز عید فطر به امامت آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان و نماینده ولی فقیه در استان گلستان اقامه خواهد شد.

وی ابراز کرد: همچنین آئین نماز عید فطر در گنبدکاووس نیز، ساعت ۶:۳۰ صبح با شروع اعمال و ادعیه روز عید فطر در مصلی امام جعفر صادق(ع) آغاز و راس ساعت ۷:۳۰ نماز عید فطر به امامت حجت الاسلام ترابی امام جمعه این شهرستان اقامه خواهد شد.

انتهاییام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir