03 اردیبهشت 1402
144

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از ثبت بیش از یک میلیون 800 هزار تردد از بامداد پنجشنبه تا ساعت 24 روز شنبه دوم اردیبهشت خبر داد.

ثبت حدود 2 میلیون تردد در تعطیلات عید فطر در جاده‌های گلستان

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص آمار تردد ایام تعطیل در استان اظهار کرد: از بامداد پنجشنبه تا ساعت ۲۴ روز شنبه دوم اردیبهشت ماه یک میلیون و ۸۱۹ هزار تردد در سطح جاده‌های استان ثبت شده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۳۷ هزار خودرو وارد استان گلستان شده و ۱۲۳ هزار خودرو از استان خارج شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خاطرنشان کرد: محور علی‌آبادکتول به گرگان با ۱۲۱ هزار تردد پرترددترین محور در این مدت بوده است.

مصدقی با اشاره به ساعات اوج تردد در استان گلستان گفت: در ساعت ۱۸ الی ۱۹ بیشترین ترددها در استان طی سه روز گذشته به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: محور گلوگاه به کردکوی بیشترین ورود خودرو را به تعداد ۶۸ هزار تردد ثبت کرده است.

گفتنی است، در استان گلستان ۵ هزار و ۲۵۰ کیلومتر راه وجود دارد.

۳۰ اکیپ راهداری در ایام تعیلات عید فطر در جاده‌های استان برای ایمن سازی مسیر در تلاش هستند و تمام تیم‌های امداد و نجات هلال احمر، پلیس، اورژانس در آماده باش کامل هستند.

از مجموع ۸۸۰ نقطع حادثه خیز در کشور، ۹۵ نقطه حادثه خیز در استان گلستان وجود دارد و به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان، این استان به لحاظ تعداد نقاط حادثه‌خیز، بعد از تهران در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴


https://gorganema.ir