17 اردیبهشت 1402
83

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: کار هلال احمری‌ها مصداق عمل صالح است و هلال احمری ها همچون سربازان پا به رکاب و آماده به خدمت هستند.

کار هلال احمری‌ها مصداق عمل صالح است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار مسئولان هلال احمر استان گفت: زحمات شما هلال احمری‌ها و مسئولیت کاری و تکلیف الهی خدمت به مردم که بر عهده دارید اگر با میل و رغبت انجام شود ثواب آن چندین برابر خواهد شد و این بدان معنا است که میان مسئولیت شغلی با عمل صالح فرق وجود دارد.

وی ادامه داد: کسانی که به مردم خدمت می کنند در نزد خداوند محبوب‌تر هستند و عمل صالح یکی از راه‌های حتمی ورود به بهشت است.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان افزود: کار شما مصداق فرمایش امام حسین علیه السلام است که همانا حوایج مردم از نعمت‌های خداوند بر شماست؛ هلال احمری‌ها همچون سربازان پا به رکاب و آماده به خدمت هستند، کاری کنید که عمل شما تبدیل به عمل صالح شود و از خداوند حقوق دریافت کنید.

نورمفیدی خاطر نشان کرد: اینکه هلال احمر صدای فریاد کمک کشورهای دیگر همچون ترکیه و سوریه را می‌شنود نشانه آماده به کار و آماده به خدمت بودن آن ها است و گزارشاتی که مدیرعامل هلال احمر استان ارائه دادند قابل توجه است و جای قدردانی دارد.

گفتنی است در ابتدای جلسه قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گزارشی از افتخارات ملی و بین المللی هلال احمر و خدمات هلال احمر استان در سال گذشته ارائه داد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴


https://gorganema.ir